חוג גיטרה רחובות

נגינה על גיטרה גורמת לאנשים רבים המתבוננים מהצד לריגוש מיוחד. הצפייה בדמות המנגנת מייצרת תחושות רבות אצל הקהל המאזין: הערכה, הערצה, אפילו קנאה, רצון ללמוד, סקרנות ועוד. אנו, ב'סי המוסיקה' מאמינים כי המוסיקה היא אמצעי ולאו דווקא המטרה, המוסיקה מאפשרת לנו 'לגעת' בתהליכים רוחביים וחברתיים עם התלמיד, לצקת תוכן הרבה מעבר לתווים ולמנגינה.

 

רבים מאלו שפונים ללמוד נגינה חפצים בדרך כלל ליהנות מנגינה איכותית, החל מהיום הראשון, ומשירים מוכרים אותם יצליחו להפיק מכלי הנגינה. אולם הדבר לא כך, לימוד נגינה הינו תהליך ארוך שבאמצעותו אנו מגלים על עצמנו דברים רבים ומתמודדים עם קשיים ואתגרים שמגדירים אותנו בעיני עצמנו ובעיני הסביבה:

  • התמודדות עם קשיים.
  • ויתור עצמי מול התמדה.
  • יכולת אימון ונחישות.
  • זיהוי הכישרון החבוי באדם.

 

כאשר אנחנו נמצאים בשיעור נגינה חשוב שנזכור כי אנחנו כאן לא רק כדי לשמוע את עצמינו מנגנים שירים, אלא כדי ללמוד לנגן באופן הנכון. אם לא נתמיד בתרגול, הנגינה שלנו לעולם לא תהיה מושלמת.

 

בית הספר 'סי המוסיקה'

בית הספר מנוהל ע"י טירן צפריר, טירן ייסד את המוסד המוזיקלי החינוכי בשנת 1998, לפני יותר מ-20 שנים. טירן הוא מורה למוסיקה במשרד החינוך ובעל תואר ראשון בחינוך מוסיקלי ותואר שני במוסיקה (שניהם בהצטיינות).

 לצפייה בדף האודות לחץ כאן

בבית הספר המוזיקלי עובדים לפי שיטות לימוד מגוונות אשר מתאימות את עצמן לכל תלמיד בכל רמת התקדמות תחת אמונה מלאה שכל אחד ואחת יכולים למצות את מלוא הפוטנציאל הטמון בהם:

  • אנו מעבירים מסר של חתירה למצוינות דרך התרגול, כל אחד והמצוינות שלו.
  • אנו מסייעים לתלמידים להתמודד עם אי ההצלחה ולא לפחד לטעות, מסייעים ברגעים הקשים ומונעים מהם לוותר בקלות.
  • בית הספר מהווה מנוף חברתי, כל תלמיד מקבל במה להצלחתו.
  • השיעורים מועברים בגובה העיניים, בצורה חווייתית, בקבוצות או בפלטפורמה פרטית, בבית הספר או בבית התלמיד.
  • 'סי המוסיקה' מציע את השיעורים המקדמים תוך תרגול נכון, שימת דגש על מה שחשוב בנגינה ושיפור הטכניקה בנגינה.
  • כל תלמיד פרטי וכל קבוצה זוכים להדרכה של מורה מקצועי לגיטרה, בעל ניסיון, מקצועי ומנוסה בעבודה עם ילדים ונוער, כמו גם קהל מבוגר.

 

שרות לכל הסביבה

שיעורי גיטרה ברחובות, ב'סי המוסיקה', משרתים לא רק את תושבי העיר אלא גם את יישובי הסביבה: נס ציונה, בית עובד, סתריה, כפר ביל"ו, גבעת ברנר, גאליה ועוד. גם תושבים מראשון לציון פקדו ופוקדים את בית הספר. אנו מציעים שיעורים לכל הרמות, שיעורי גיטרה למתחילים, מתקדמים, בקבוצות או בפלטפורמות פרטיות.

 

מורים לגיטרה ברחובות- רק ב'סי המוסיקה'

כאשר אנחנו בוחרים במורה המתאים, נוכל ליהנות מלימוד חוויתי ומהנה, אך כמובן שהלימוד האיכותי לא ייפגע בשל ההשקעה גם בחוויה ובכיף של הלימוד. זה כולל השקעה בשינון נכון של הטכניקות, תוך אפשרות של נגינת שירים מוכרים ועכשוויים כבר מהשיעור הראשון, שאכן מצליחים להפוך את הנגינה על הגיטרה לחוויה צרופה ונגישה יותר.

 

מעוניינים ללמוד לנגן על גיטרה ?

ניגנתם על גיטרה כשהייתם צעירים ורצים לחזור לתחביב האהוב ?

מחפשים מורה לגיטרה ברחובות ?

בית הספר המוזיקלי 'סי המוסיקה' הכשיר ולימד אלפי נגנים, צעירים ומבוגרים, לאורך יותר מ- 2 עשורים. אתם מוזמנים לפנות לצוות המקצועי שלנו בטלפון 08-9365355 או באמצעות שליחת מייל. אנו נשמח לסייע ולהתאים לכם מורה, קבוצה או כלי נגינה.

רוצים ללמוד אצלנו? מלאו את הפרטים הבאים
דילוג לתוכן