לימוד גיטרה בקבוצות

לימוד גיטרה מקצועי בקבוצות לימוד

במסגרת קבוצתית אנחנו מלמדים נגינה בגיטרה קלאסית, גיטרה אקוסטית וגיטרה חשמלית. ניתן ללמוד נגינה בכל סוגי הגיטרות גם באופן פרטני. גיטרה היא ללא צל של ספק הכלי הנפוץ והפופולארי ביותר בישראל כבר שנים רבות, ולא נראה שזה הולך להשתנות בקרוב. לימוד גיטרה בקבוצות מאפשר לתלמיד, בין אם הוא צעיר או מבוגר, לרכוש ידע וכלים רבים בדבר יסודות הנגינה בגיטרה והלימוד בקבוצה הוא חוויתי ובעל דינאמיקה יוצאת דופן. אנחנו בכל מקרה מספקים קרקע ובסיס ללמידה חווייתית ומעשירה, מתוך אמונה שכך ניתן ללמוד באופן המהנה ביותר.

רקע על החוג – מה לומדים:

במסגרת חוג זה לומדים את יסודות הנגינה בגיטרה, תוך הפקת המרב והמיטב מאופן הלימוד הקבוצתי. בחוג ניתן לטפח את כל המיומנויות הנדרשות בהתנהלות בחברה כמו: הקשבה לאחרים, סבלנות, הישגיות, התמודדות עם אתגרים, ערבות הדדית, השקעה, דחיית דחפים, ועוד.

בשיעורים עצמם לומדים אקורדים, סוגי פריטות, נגינה לפי קצב ועוד המון דברים מוסיקליים מהנים, ברמות המתקדמות יש חלוקת תפקידים שמוצעת , סולואים ופריטות מאתגרות יותר ועוד,  והכל תוך שימת דגש על הטמעת החוויה שבנגינה בכלי המופלא הזה.

חלק מהיתרונות הבולטים בשיעורי הנגינה הקבוצתיים הם:

  • עצם היותם עוגן שבועי קבוע
  • לכל משתתף נקודת השוואה לשאר חברי הקבוצה
  • תחרותיות קלה שמעודדת התקדמות
  • ההבנה שגם משתתפים נוספים חווים את אותם האתגרים שבנגינה ושאת הכל ניתן לצלוח, ואין צורך להרים ידיים ולחשוש מהקושי

השיעורים אצלנו, בין אם מתקיימים בקבוצות לימוד ובין אם באופן פרטני, מהווים מסע מוסיקלי ואמנותי לכל תלמיד באשר הוא. אנחנו מספקים בסיס תיאורטי ומלמדים את יסודות הנגינה, אך משתדלים בד בבד גם לטפח בקרב התלמידים את התשוקה למוסיקה ולאמנות. בין אם התלמיד מתמיד לאורך זמן בעולם המוסיקה, ואולי אף מפתח תחביב לטווח ארוך, ובין אם זהו רק ניסיון קצר מועד עבורו – אנו מאמינים שמתוך המסע המוסיקלי המדובר אפשר לקבל ולרכוש הרבה דברים חיוביים לנפש ולחיים.

פרטים לוגיסטיים:

  • קבוצות הנגינה מיועדות לילדים מכיתה ג' ומעלה , לנוער ולמבוגרים.
  • משך כל שיעור: 45 דקות.
  • חלוקה לקבוצות קטנות מותאמות גיל : 4-8 תלמידים
  • השיעורים מתקיימים ע"י המנהל המקצועי של סי המוסיקה, טירן צפריר, שפיתח שיטת למידה ייחודית וחוויתית לשיעורי מוזיקה שכאלו.
  • השיעורים מתקיימים בסטודיו של סי המוסיקה: רח' ש"י 8 , רחובות.

לימוד חווייתי בקבוצה

לימוד גיטרה בקבוצות הוא בהחלט חווייתי. הדינאמיקה הקבוצתית היא שונה. ניתן ללמוד מהתלמידים האחרים, ניתן לנגן ביחד וכשיש פן חברתי מסוים – זה תמיד יכול להוסיף למי שמעוניין בכך. אצלנו תוכלו ללמוד לנגן בגיטרה גם במסגרת של קבוצת תלמידים. הבחירה נתונה בידי התלמיד וכל אחד והדברים החשובים לו באופן אישי. כל תלמיד הוא שונה וכך גם העדפותיו. אנחנו מאמינים בללמד גם במסגרת קבוצתית וגם במסגרת פרטנית ויודעים שיש יתרונות לכל דרך בנפרד.  

אם אתם מחפשים חוויה לימודית, מוזיקלית ומעשירה, בית הספר למוסיקה "סי המוסיקה" ישמח לקבל אתכם ללא תנאי מוקדם. ניתן לקרוא יותר אודותינו כאן וליצור איתנו קשר במספר 08-9365355050-5881224. נשמח לשמוע מכם, לספק לכם מידע נוסף ולרשום אתכם ללימודי גיטרה או לימודי כלי נגינה אחר, הן באופן קבוצתי והן באופן פרטי.

רוצים ללמוד אצלנו? מלאו את הפרטים הבאים
דילוג לתוכן