חוגים לילדים בגדרה

חוגים לילדים בגדרה – הזדמנות להיחשף לעולמות חדשים

גדרה, יישוב שנמצא בצמיחה גדולה, מהווה מקור משיכה למשפחות צעירות ולרבים אחרים, שגילו את קסמו של האזור המיוחד הזה. שכונות חדשות נבנות ביישוב שלא רחוק מרחובות ויבנה, ולמרות המרחק היחסי מהמרכז, מגיעים לגדרה בכל שנה תושבים חדשים. לאור כניסתן של אותן משפחות, יש צורך גם במסגרות מתאימות הן מבחינה פדגוגית והן מבחינת שעות הפנאי, כלומר מציאת חוגים לילדים בגדרה והסביבה.

פתרונות שונים לילדים

בגדרה נבנים בתי ספר וגנים מתאימים, אך לפעמים נראה שיש חוסר בפעילויות חינוכיות ומהנות לילדים בשעות אחר הצהריים. נראה שאחד החוסרים הגדולים קשור למגוון של חוגים בגדרה לילדים אשר מלמד את הילדים והנוער על מגוון רחב של כלים וחושף אותם לתחום מיוחד במינו. כיום מגוון עצום של כלי נגינה , שמהם יוכלו לבחור- מגיטרות, דרך אורגניות, פסנתר, תופים ואפילו פיתוח קול.

חוג מוסיקה לילדים הוא הרבה יותר מאמצעי לחשוף את הילד לכלי חדש. הוא מלמד אותו מהי השקעה, מהי התמדה וחושף אותו למיומנויות רבות, שתוכלנה לסייע לו בהמשך, בבגרותו.

החשיבות שבמסגרת

כאשר מחפשים חוג מוסיקה לילדים ברחובות וגדרה מגלים מספר מצומצם יחסית של אפשרויות ומשימה שהופכת לאתגר של ממש. הדבר מצריך תשומת לב רבה מצדם של ההורים וחיפוש אחר מסגרת מקצועית ונכונה לילד. חשוב להבדיל בין המקצוענים שמלמדים בבתי ספר ייעודיים לבין אותם חובבנים שמלמדים באופן פרטני בבית. הבחירה צריכה להיעשות בהתאם למטרה העיקרית מהחוג – שצריכה להיות הנאה ממוזיקה וחינוך ערכי.

הילדים זקוקים למסגרת כלשהי על מנת שיישארו בתלם ולא יבזבזו את זמנם ברחובות או מול המחשבים, הטלפונים הסלולאריים והטאבלטים. יש רבים שמוצאים את עצמם במוסיקה, מכיוון שהיא נגישה וקל מאד להתחבר אליה. אמנם יש הבדל בין הסגנונות, אך מוזיקה יכולה לגעת בכל אחד מאתנו, בין אם הוא עוסק בכך באופן מקצועי, לומד זאת להנאתו, מנגן בתזמורת או שר במקהלה.

מחפשים חוגים אטרקטיביים בגדרה והסביבה? סי מוסיקה, בית הספר למוסיקה ולנגינה, הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לפרטים על חוגי המוסיקה השונים המוצעים לילדים ועל העלויות שלהם, צרו קשר בטלפון 08-9365355

רוצים ללמוד אצלנו? מלאו את הפרטים הבאים
דילוג לתוכן