מורה לגיטרה ברחובות

שיעורי גיטרה למבוגרים- אף פעם לא מאוחר

לכל אחד מאיתנו יש תחביב מסוים, משהו שהוא אוהב לעשות, טוב בו, נמשך אליו מקצועית או באופן קוגניטיבי-רגשי. אחד מהדברים המעשירים את חיינו הוא למידה ונגינה על כלי נגינה. הכמיהה למוסיקה ואהבת הנגינה על כלים אינה כרוכה בגיל, ניגון על כלי נגינה ניתן ללמוד ומומלץ ללמוד בכל גיל. כדאי להתחיל ללמוד כבר מגיל צעיר – יכולת קליטה גבוהה יותר, הסקרנות, הרצון להרשים ועוד' ממקסמים את התהליך בגיל צעיר יותר. ילדים לומדים וסופגים הרבה דברים טובים מלימודי נגינה. הם מקבלים יכולת פרקטית חדשה, הם מפתחים יכולות טכניות, מפתחים את החשיבה, מרחיבים אופקים, יכולים לרכוש תחביב ועוסקים בפעילות שהיא גם חווייתית וגם מעשירה. אם הם עושים את זה במסגרת של קבוצה, אז גם הקבוצתיות מקנה להם ערך נוסף.

 

יחד עם זאת, בעשור האחרון אנו מזהים מגמה חדשה. יותר ויותר מבוגרים מתחילים ללמוד נגינה כחלק מרצון להעשיר את חייהם. בנוסף יש מגמה מקבילה של תלמידים ותלמידות שלמדו בעברם נגינה וחוזרים לאחר כמה עשורים לאהבתם הישנה. במקרה השני, מפליא לראות כמה שהגוף זוכר את הנגינה למרות פרק הזמן הרב שעבר מאז הנגינה האחרונה.

הדבר תופס משנה תוקף בעיקר בתחום לימוד גיטרה. 

 

חוג גיטרה למבוגרים

מעבר לשיעורי גיטרה לילדים, בית ספר למוסיקה 'סי המוסיקה' מפעיל מערך שיעורים (פרטיים וקבוצתיים) ללימוד גיטרה למבוגרים. חוגי הנגינה בגיטרה למבוגרים הם מהחוגים הפופולאריים ביותר בסי המוסיקה.  הממד הקבוצתי משמעותי לצורך התקדמות הפרט, התלמידים הבוגרים חולקים את האהבה שלהם לכלי הנגינה עם חבריהם והמפגשים הופכים לחברתיים ולא רק למוסיקליים.

 

בבית הספר מוצעים שיעורי גיטרה לכל הרמות: שיעורי גיטרה למתחילים, לימודי גיטרה למתקדמים, לימוד נגינה על סוגי הגיטרות השונים (קלאסית, אקוסטית, חשמלית ובס.

 

ניסיון עשיר

בית הספר 'סי המוסיקה' פעיל משנת  1998.

טירן צפריר מייסד את בית הספר מתוך אמונה שהתהליך החינוכי והלימודי חשוב לא פחות מאשר הצליל המופק. באמצעות לימודי הנגינה צוות המורים מצליח לייצר תהליכים אישיים וקבוצתיים עם התלמידים. לאלו המעוניינים ללמוד לנגן בגיטרה אנו מציעים צוות מיומן של מורים לגיטרה (על שלל סוגי הגיטרות) לשיעורים הקבוצתיים והפרטיים. עבודה עם מורה פרטי משפרת יכולות ומקדמת את התלמיד, ואילו עבודה עם מורה לגיטרה במסגרת קבוצתית משפרת את ההבנה הכללית במוסיקה ומשפרת את יכולת ההקשבה והתזמון המוסיקלי.

לימוד גיטרה ברחובות

לתושבי רחובות והסביבה הקרובה (נס ציונה, גדרה, מזכרת בתיה והישובים הסמוכים לעיר) יש בית מוסיקלי אחד מומלץ- בית הספר המוסיקלי 'סי המוסיקה'. בית הספר מציע לימודים במסגרת מורה פרטי לגיטרה או לימודים במסגרת קבוצתית.

 מחפשים מורה לגיטרה ברחובות ?

מחפשים מסגרת מוסיקלית איכותית ?

מעוניינים להירשם לחבילת: "לימוד גיטרה למתחילים" ?

 

צרו איתנו קשר למייל או באחד ממספרי הטלפון: 08-9365355 או 050-5881224. נשמח להעניק לכם מידע נוסף לבקשתכם ולרשום אתכם לאחד מהשיעורים שלנו.

רוצים ללמוד אצלנו? מלאו את הפרטים הבאים
דילוג לתוכן