חוגי נגינה באורגנית לקבוצות

לימוד נגינה על אורגנית בקבוצות

לימוד נגינה על אורגנית בקבוצות מאפשר לתלמידים ליהנות מלמידה מוזיקלית משותפת.
הקבוצות מורכבות מתלמידים ברמות ובגילאים שונים. הן מתאימות הן למתחילים והן לנגנים מנוסים. המשתתפים בקבוצת הלמידה מרגישים חלק מהקבוצה, מקבלים עידוד ותמיכה מתלמידים אחרים וצולחים יחדיו אתגרים מוזיקליים שונים.

במסגרת השיעורים לומדים את יסודות הנגינה באורגנית. ראשית לומדים לנגן עם יד ימין ולאחר מכן עם יד שמאל, תוך נגינה לפי המקצבים והצלילים הבוקעים מהארגונית. התלמידים זוכים להכיר את הייחודיות והעושר של הכלי הטכנולוגי הזה שרק משתבח עם הזמן.

שיעורי אורגנית מאפשרים לתלמיד לקבל הדרכה מוזיקלית, פידבק מיוחד, תיקון טכניקות, ואימון מותאם לרמתו וליכולותיו.

למידה בקבוצה מאפשרת לתלמיד לקבל מענה לשאלות, לפתח את הידע המוזיקלי שלו ולהתקדם בקצב שלו, לצד הקבוצה ולעתים ליהנות מהחוויה של "להיות עם ולהרגיש בלי" , מדובר  בחוויית למידה שנועדה לעזור לו להגיע ליעדים שלו בתחום המוזיקה.

יתרונות לשיטת לימוד בקבוצות:

  • חברותא וחיבור חברתי:

הלימוד בקבוצות מאפשר יצירת חיבור חברתי עם תלמידים אחרים המתעניינים באותו תחום נגינה. פעמים רבות, הקבוצה מתפקדת כקהילה שמציעה תמיכה ועזרה זה לזה, כך שנוצרת אווירה חיובית ומעודדת בתהליך הלמידה.

  • מחיר נמוך באופן יחסי:

הלימוד בקבוצות זול יותר ביחס לשיעורים פרטיים, מה שעשוי למשוך מגוון רחב של תלמידים.

  • הפעלות קבוצתיות:

ניתן לערוך הפעלות קבוצתיות ומשותפות, כמו הופעות חיות, פסטיבלים, או אפילו להקים להקת מוזיקה. זה מעניק לתלמידים הזדמנות להתאמן ולהופיע בפני קהל, מה שמסייע להם להתפתח כאמנים ולבנות ביטחון ביכולתם.

  • השראה ותחרות:

 התחרות החיובית בין התלמידים בקבוצה עשויה להגביר את ההשראה והמוטיבציה לשיפור ולהתקדמות בנגינה.

רקע על החוג – מה לומדים:

במסגרת חוג זה לומדים את יסודות הנגינה באורגנית, ראשית יד ימין ולאחר מכן יד שמאל והכל תוך נגינה לפי המקצבים, הצלילים ושלל האפשרויות הרחבות שהכלי הטכנולוגי הזה פותח בפני התלמידים, תוך הפקת המרב והמיטב מאופן הלימוד הקבוצתי.

בחוג ניתן לטפח את כל המיומנויות הנדרשות בהתנהלות בחברה כמו: הקשבה לאחרים, סבלנות, הישגיות, התמודדות עם אתגרים, ערבות הדדית, השקעה, דחיית דחפים, ועוד.

בשיעורים עצמם לומדים גם אקורדים, נגינה לפי קצב ועוד המון דברים מוסיקליים מהנים, והכל תוך שימת דגש על הטמעת החוויה שבנגינה בכלי המופלא הזה.

בקבוצות אלו נרקמים קשרים חברתיים וחוויות משותפות סביב תחום העניין המשותף.

חלק מהיתרונות הבולטים בשיעורי הנגינה הקבוצתיים הם:

  • עצם היותם עוגן שבועי קבוע
  • לכל משתתף נקודת השוואה לשאר חברי הקבוצה
  • תחרותיות קלה שמעודדת התקדמות
  • ההבנה שגם משתתפים נוספים חווים את אותם האתגרים שבנגינה ושאת הכל ניתן לצלוח, ואין צורך להרים ידיים ולחשוש מהקושי

פרטים לוגיסטיים:

  • קבוצות הנגינה מיועדות לילדים מכיתה ב' ומעלה , לנוער ולמבוגרים.
  • משך כל שיעור: 45 דקות.
  • השיעורים מתקיימים בסטודיו של סי המוסיקה: רח' ש"י 8 , רחובות.
  • חלוקה לקבוצות קטנות מותאמות גיל : 4-6 תלמידים
  • השיעורים מתקיימים ע"י המנהל המקצועי של סי המוסיקה, טירן צפריר, שפיתח את שיטת למידה ייחודית וחוויתית לשיעורי מוזיקה שכאלו.

מה מיוחד כל כך בחוג של סי המוסיקה ?

סי המוסיקה הינו בית הספר המקצועי למקצועות הנגינה והמוסיקה. הוא מספק שירותי לימוד נגינה בקבוצות וליחידים במגוון כלים ולכל הרמות לילדים ולמבוגרים.

בית הספר "סי המוסיקה"  נוסד בשנת 1998 ומאז מנוהל מבחינה מקצועית ואומנותית ע"י טירן צפריר.

טירן צפריר הוא מורה למוסיקה במשרד החינוך כבר 31 שנים בעל תעודת הוראה ותואר ראשון בחינוך מוסיקלי ובעל תואר שני במוסיקה (שניהם בהצטיינות). לטירן ניסיון רב בלימוד נגינה ומוסיקה במגוון רב של כלים ומקצועות במסגרת בתי ספר ולימודי החוגים בשעות אחה"צ.

עם השנים טירן פיתח שיטות לימוד מגוונות אשר מתאימות את עצמן לכל תלמיד בכל רמת התקדמות, מתוך  אמונה מלאה שכל אחד ואחת יכולים למצות את מלוא הפוטנציאל הטמון בהם.  כשאנשים עדיין לא העזו לפרוץ את רעיון השיעורים הפרטים הוא כבר הוביל קבוצות נגינה של מעל 30 תלמידים יחדיו. הקשר החם שלו עם התלמידים, שמחת החיים , האהבה למוסיקה , חדוות הלימוד והיצירתיות שמועברת דרך תוכנית הלימוד ניכרים בכל שיעור.

להתייעצות מקצועית וכדי לבדוק התאמה לילדכם, ניתן ליצור קשר במספר הטלפון: 050-5881224 | או בוואטסאפ

 

רוצים ללמוד אצלנו? מלאו את הפרטים הבאים
דילוג לתוכן