כמה עולה שיעור גיטרה פרטי? מחיר שיעור פרטי ומידע נוסף

כמה עולה שיעור גיטרה פרטי? מחיר שיעור פרטי ומידע נוסף

אם אתם חולמים לנגן על גיטרה ומעוניינים להתחיל לקחת שיעורי גיטרה פרטיים או קבוצתיים, סביר להניח שאתם תוהים למי לימודי גיטרה מתאימים, כמה עולה שיעור גיטרה והאם שווה להשקיע בלימודי נגינה עם מורה פרטי, או שעדיף ללכת דווקא על למידה במתכונת קבוצתית. על כל השאלות הללו ונוספות, נענה בהרחבה בשורות הבאות.


למי לימודי גיטרה מתאימים?

לימודי גיטרה מתאימים לכל אדם בכל גיל שחולם לפרוט על מיתרים ולהפיק מהם צלילים קסומים. כל אחד יכול ללמוד גיטרה, גם ללא ניסיון קודם, אך כמובן, גם גיטריסטים מנוסים, יפיקו תועלת רבה מלימודי נגינה בגיטרה בבית ספר מקצועי למקצועות המוסיקה. 


כמה עולה לימוד נגינה על גיטרה?

התשובה לשאלה כמה עולה לימוד גיטרה היא נגזרת של מספר פרמטרים המשפיעים על מחיר השיעור או הקורס. בממוצע, מחיר שיעור גיטרה נע בין 80 ועד 250 ש"ח, כתלות במסגרת שבה לומדים (פרטית או קבוצתית), כמות הניסיון של מורה הנגינה, כמות הניסיון של התלמיד, האזור בו לומדים, המיקום הספציפי (בבית התלמיד, בבית המדריך או בבית ספר למוסיקה) והיקף ההכשרה. לשיעורי גיטרה מחיר משתנה גם בהתאם לגיל התלמידים, כאשר לרוב, העלות של שיעורי נגינה בגיטרה לילדים תהיה נמוכה מעלותם של שיעורי גיטרה למבוגרים.


האם שווה להשקיע בלימודי נגינה עם מורה פרטי?

בחירה בלימודי גיטרה בשיעורים פרטיים, מציעה יתרונות רבים שקשה להתעלם מהם. בראש ובראשונה, מדובר בשיעורים המתקיימים במתכונת של "אחד על אחד" ובהתאם לכך, התלמיד/ה זוכה ביחס אישי לאורך כל השיעור ובהתאמת קצב הלימוד והתכנים הנלמדים, לצרכים ולהעדפות הספציפיות שלו או שלה. כשלומדים לנגן עם מורה פרטי לגיטרה, הקשב של המורה מופנה באופן בלעדי לתלמיד/ה ששכרו את שירותיו, מה שמאפשר להשקיע בבניית הכישורים המחייבים חיזוק ושיפור אצל מזמין/ת השיעור באופן ספציפי, יעיל וממוקד. בנוסף, ישנם מורי גיטרה פרטיים שמגיעים גם עד בית התלמיד, מה שמאפשר לחסוך זמן רב ונסיעות, למי שסדר היום שלהם מקשה עליהם להסתנכרן לשיעורי גיטרה קבוצתיים.


למי שיעורי גיטרה קבוצתיים עשויים להתאים יותר?

שיעורי הגיטרה הקבוצתיים הם פתרון מעולה עבור כל מי שעלות השיעורים הפרטיים מהווה חסם עבורו או עבורה, ללימודי גיטרה. מעבר לכך, ישנו ערך מוסף גדול מאוד ללימודי נגינה המתקיימים במסגרת קבוצתית, בפן החברתי של העניין. כאשר לומדים לנגן לצד אנשים נוספים, נוצרת הפריה הדדית והזדמנות להתנסות בנגינה משותפת, שהיא חוויה כיפית כשלעצמה.תלמידים רבים נהנים מאוד גם מעצם המפגש עם חובבי מוסיקה או נגנים מקצוענים ברמה שלהם ומחוויית הלמידה המשותפת.


לימוד גיטרה בזול – יש חיה כזו?

אנשים רבים ששומעים כמה עולה שיעור גיטרה פרטי נרתעים לעיתים מנושא העלות ומחליטים לוותר. אולם חשוב לדעת כי לימוד גיטרה במסגרת שיעורים קבוצתיים, עולה פחות משיעורים פרטיים וזוהי דרך לגיטימית להפחית את עלות הלמידה במקום לוותר על החלום. יחד עם זאת חשוב לדעת שמעבר לשאלת המחיר, חשובה גם איכות המסגרת שבה לומדים ורמתם המקצועית של המדריכים שילמדו אתכם. לכן עדיף ללמוד גיטרה בבית ספר לנגינה עם מוניטין מעולה ומורים מנוסים וטובים מאשר להתפשר על שיעורי גיטרה זולים המועברים בידי מורים פרטיים עם ניסיון מועט מדי.


זה הזמן להגשים את החלום ולהתחיל לנגן בגיטרה

אם הגעתם עד כאן, אנחנו מקווים שהבנתם מה העלות של שיעורי גיטרה פרטיים, מה הערך המוסף של לימודי מוסיקה במתכונת פרטית ואיזה מענה ניתן לקבל במסגרת שיעורי נגינה קבוצתיים. חשוב לציין בהקשר זה, שלעיתים יש תלמידים שמתחילים לנגן במסגרת קבוצתית ולאחר מכן בוחרים לעבור לשיעורים פרטיים כשהם מרגישים בשלים יותר לכך ולהפך. בכל מקרה, העיקר בעינינו, הוא פשוט להתחיל ולהתקדם תוך כדי תנועה! 


היכן מוצעים שיעורי גיטרה פרטיים או קבוצתיים באזור השפלה?

אם אתם גרים באזור נס-ציונה, רחובות, קדרון, גדרה או יישובי גדרות, ודאי תשמחו לגלות שב- "סי המוסיקה": בית הספר המקצועי למקצועות הנגינה והמוסיקה, ממתינים לכם שיעורי גיטרה קלאסית ושיעורי גיטרה חשמלית למבוגרים ולילדים בכל הרמות. השיעורים מועברים בידי מורי נגינה איכותיים, מקצועיים ומנוסים במיוחד, במתכונת של קבוצות לימוד או שיעורים פרטיים.


פנו אלינו עוד היום לתיאום שיעור ניסיון והגשימו את החלום. לפרטים והרשמה- לחצו כאן!

רוצים ללמוד אצלנו? מלאו את הפרטים הבאים
דילוג לתוכן