לימודי גיטרה ברחובות

לימוד גיטרה ברחובות – רק בסי המוסיקה

הגיטרה זהו כלי מדהים וככל שמכירים אותו טוב יותר ומתקדמים בנגינה מגלים זאת יותר ויותר. חשוב לדעת, כדי להצליח עם הגיטרה, יש לתרגל והרבה. התרגול, זה מה שיעשה את ההבדל בין גיטריסט אמתי לבין אדם היודע לנגן על גיטרה.
אנשים רבים חולמים ונמשכים לנגן על גיטרה. הבעיה היא שרבים מסתפקים בהכרת הכללים הבסיסיים והם לא שואפים להתקדם וללמוד עוד. כמובן שהם גם לא משקיעים את הזמן הדרוש לתרגול. התוצאה היא – הכרות שטחית עם הכלי שלא ממש מוביל למקצועיות ולרמה אמתית בנגינה על הגיטרה. כדאי לדעת כי בחיים אפשר תמיד להתקדם עוד ולשכלל יכולות. אך כמובן רק לאחר השקעה של זמן וסבלנות בתרגול.

 

כדי להתקדם חייבים להתאמן!
אם אנחנו רוצים להפוך לגיטריסטים מקצועיים, חובה עלינו לתרגל. אי אפשר להסתפק בתרגול קצר שאינו קבוע. חשוב שנקבע לנו מסגרת אימונים קבועה כאשר אנחנו משקיעים פרק זמן משמעותי וקבוע בכל שבוע. אם נקפיד על אימונים קבועים ולאו דווקא בכמות גדולה, נצליח להשיג התקדמות משמעותית שעוד תהפוך אותנו לנגני גיטרה.
כדי לחוש את ההתקדמות למרות שאולי אנחנו מתרגלים זמן רב את אותו תרגיל ונראה לנו כי אנחנו תקועים באותו מקום, מומלץ להיעזר בסוג של סטופר. כך לדוגמא עשוי המטרונום לסייע לנו להכיר בהתקדמות שלנו על ידי שנראה בחוש כי אנחנו אכן מתקדמים.
כדי ללמוד ולהתקדם באופן נכון חשוב שנשקיע בלימוד יסודי מבלי לנסות לדלג או לעקוף על שלבים הנראים לנו מיותרים. כל תרגיל חשוב וכל אחד מהם יקדם אותנו הלאה.

 

שיעורי גיטרה למבוגרים
לא רק ילדים וצעירים פונים ללמוד גיטרה. קיים ביקוש עצום אחר חוג גיטרה למבוגרים. אצלנו ישנו מענה גם עבור האוכלוסייה הבוגרת.
הקורסים  שלנו שממוקדים לגיטרה ופונים למבוגרים , מיועדים לכל מי ש"מדגדג לו באצבעות" מאחר והקורסים מאוד מהנים, קצרים, עניינים ופותחים צוהר לעולם הנגינה בגיטרה כאן ועכשיו, בגובה העיניים, בלי הרבה תיאוריות ובלי דרישות מקדימות.
חוגי גיטרה למבוגרים יכולים להיות דרך מקורית להעניק חוויה ייחודית למישהו שאוהבים או לכל אותם אנשים שהגיעו לשלב בו הם חושבים שמותר להם לפרגן גם לעצמם (ולא רק לילדים …), לאלו שתמיד חלמו לפרוט על גיטרה אבל מסיבות שונות לא הייתה להם האפשרות, הגיע הזמן להגשים את החלום!!
מעוניינים להכיר ולהיטיב לנגן על הגיטרה? הכלי המיוחד מושך אתכם ואתם לא ממש יודעים איך משתמשים בו? אצלנו תקבלו את כל יסודות הנגינה בגיטרה. אנחנו נלמד אקורדים וסוגי פריטות, נגינה על פי קצב, ועוד הרבה נושאים מוסיקליים מעניינים ומהנים, כאשר הכול יהיה תוך שימת דגש על העצמת החוויה וההטמעה של הנגינה בכלי המיוחד והמופלא.

אז בשביל שלא תאמרו שאין לכם זמן…. דאגנו לקורס קצר וענייני שכולל 6 שיעורים בהנחייתו של טירן צפריר. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להחליט שעכשיו הגיע תורכם ולצלצל למספר 08-9365355, לקבלת פרטים מדויקים  של מועד פתיחת המחזור הקרוב

 

רוצים ללמוד אצלנו? מלאו את הפרטים הבאים
דילוג לתוכן