לימודי גיטרה למתקדמים

תמיד ראיתם את עצמכם פורטים בנעימות על מיתרי הגיטרה? רוצים להתחיל ולא יודעים איך? במאמר זה נוכל לסייע בכמה טיפים אודות לימודי גיטרה למתחילים וגם למתקדמים.

לימודי גיטרה ניתן ללמוד לבד דרך האינטרנט, אבל הכי נכון יהיה לעשות זאת באמצעות מורה מוסמך שיעודד וידריך את התלמיד לנגן על גיטרה בצורה מקצועית. יחד עם זאת, לא כל מורה יוכל לספק שיעור גיטרה למתחילים, יש מורים רבים שיעדיפו להעניק לימודי גיטרה למתקדמים דווקא, מהסיבה שלימוד גיטרה לאדם שרק מתחיל, דורש המון סבלנות, ניסיון וידע כיצד ללמד נכון את הבסיס- מדובר בלא פחות ממומחיות!

התנהלות שיעור גיטרה                                                                                            

כל מורה שייעודו ללמד גיטרה חייב להיאזר בהמון סבלנות, אמפתיה ובהרבה אמונה בתלמיד. הוא מוכרח להאמין שכל תלמיד שלו יכול ללמוד ולהיות נגן טוב, כי זה הדבר הראשון שהתלמיד ירגיש וזה מה שיעניק לו את המוטיבציה להמשיך על אף הקושי. מורה טוב יעודד בכל שיעור את התלמיד וילמד אותו צעד אחר צעד את כל החוקים, האקורדים וסוגי הפריטות. שיעורים ראשונים יהיו ממוקדים בפריטות בסיסיות, באחיזה נכונה של גיטרה ובהיכרות עם אקורדים בסיסיים.

כל אחד באמת יכול ללמוד גיטרה?                                                                                  

לשאלה זו יש תשובה חד משמעית- כן! גיטרה היא לכולם, זה לא אומר שכל אחד מגיע להישגים באותו הזמן. יש כאלה שיצליחו לפרוט יפה כבר בשיעור השני ויש כאלה שייקח להם מעט יותר זמן. אבל עם השקעה והתמדה ניתן להגיע רחוק – אפילו להיות חבר בלהקת רוק! הדבר החשוב ביותר יהיה להתמיד בתרגול של החומר הנלמד, להתאמן הרבה ותמיד להאמין.

מה ניתן לעשות עם כישורי גיטרה?                                                                         

לנגן על גיטרה יכול להעניק לכל אחד לפני הכל, ביטחון בנגינה וביטחון כללי. יש משהו מיוחד ומספק בלהחזיק גיטרה ולהצליח להוציא ממנה צלילים נעימים ומרגיעים. כמו כן, נגינה מקצועית על גיטרה ניתן לנגן בלהקה מקצועית, לנגן עם החברה, בצופים, במסגרות שונות במהלך החיים ולהרחיב את הנגינה להלחנה ולכתיבת שירים.

ברחובות, גדרה, יהוד מזכרת בתיה והסביבה הקרובה מתקיים שיעור גיטרה למתקדמים ושיעור גיטרה למתחילים. השיעורים יועברו ע"י מיטב המורים שמגיעים עם הרבה סבלנות ואמונה ובעיקר עם שיטת לימוד שמשיגה תוצאות מעולות בכל פעם מחדש.

גם אתם תמיד חלמתם לפרוט על הכלי הקסום הזה, גיטרה? אצלנו ב- סי מוסיקה תוכלו להגשים את החלום, צרו קשר בטלפון -08-9365355  ונשמח לענות על כל שאלה.

רוצים ללמוד אצלנו? מלאו את הפרטים הבאים
דילוג לתוכן