לימוד גיטרה חשמלית

לימוד גיטרה חשמלית – להגשים חלום

החלטתם שאתם מעוניינים ללמוד לנגן על גיטרה ואתם רוצים לצאת לדרך? אם כן, עומדת בפניכם החלטה נוספת. יש סוגים רבים של גיטרות. שתי הגיטרות הפופולאריות ביותר הן הגיטרה החשמלית והגיטרה הקלאסית. כל אחת מהן מייצרת סגנון מוסיקלי אחר ולכל אחת תפקיד שונה על הבמה, בין אם בחלקה הקדמי ובין אם כרקע. כדאי להבין מהם ההבדלים בין השתיים, ואם רוצים, אף להתנסות בכל אחת מהן כדי לחוש מקרוב את הקצב, את האופי ואת הייחודיות שהיא מביאה אתה.

חשמלית או קלאסית?

הגיטרה הקלאסית היא הגיטרה שכולנו מכירים, היא מייצרת צלילים רגועים יחסית ולא בהכרח משתלטת על השיר. היא מתאימה למוזיקה קלאסית, לטינית, עכשווית, פופ, רוק ולמעשה למגוון סגנונות המוזיקה הקיימים. הגיטרה החשמלית מייצרת ז'אנר בפני עצמה. היא מתאימה בעיקר למוזיקת רוק והיא יודעת גם להשתלט על שירים במקרה הצורך. בלא מעט מקרים, הגיטרה החשמלית גם מקבלת קטע סולו שמבליט את היכולות שלה בתחילה, אמצע או סוף של שיר.

כל מי שרוצה ללמוד לנגן על גיטרה, צריך לקבל את היסודות, החינוך והכלים הבסיסיים עם הגיטרה הקלאסית. לאחר מכן, בתיאום עם המורה המתאים ותוך התייחסות לרצונו של התלמיד, אפשר לעבור הלאה לגיטרה החשמלית. אנשים שהתחברו למוזיקה דרך רוק ורוק כבד יעדיפו את הגיטרה החשמלית, אך הם צריכים לדעת שהדרך אליה מתחילה בעבודה קשה על היסודות. בכל מקרה, הבחירה בגיטרה הקלאסית היא בדרך כלל הבחירה הפופולארית יותר כי השימוש בה הוא יותר נרחב ומגוון.

כיף לכל הגילאים

לימוד גיטרה חשמלית הוא ספציפי מאד ויש משמעות גדולה לכל אקורד, ולכן דרך הלימוד היא שונה ועשויה להיות גם מאתגרת במיוחד. לימוד גיטרה קלאסית הוא מגוון יותר, היא מתאימה, כאמור, לסגנונות מוסיקליים רבים יותר, המקלים על החיבור שבינה לבין התלמיד, המנגן עליה.

כמובן שיש חשיבות גדולה למיקום גאוגרפי כאשר מחליטים ללמוד לנגן בגיטרה, בעוד שבתל אביב יש מגוון גדול מאד של מסגרות לימוד, בשפלה יש מבחר מצומצם יותר, המצריך סקר שוק ובחינה מעמיקה של כל מקום ומקום. לימוד מוזיקה בכלל וגיטרות בפרט אינו קשור לגיל וההרשמה פתוחה הן לילדים והן למבוגרים, שרוצים לרכוש מיומנות חדשה או להגשים חלום ישן.

אתם או הילדים מעוניינים ללמוד לנגן על גיטרה חשמלית? סי מוסיקה, בית הספר למוסיקה ולנגינה, הוא המקום המתאים לפנות אליו. לפרטים על מסלולי הלימוד השונים ועל העלויות, צרו קשר בטלפון 08-9365355

רוצים ללמוד אצלנו? מלאו את הפרטים הבאים
דילוג לתוכן