לימוד גיטרה למתחילים בגדרה

לימוד גיטרה למתחילים בגדרה – שלב אחר שלב

ההסכמה החברתית היא שילדים צריכים מסגרת כלשהי כדי להישאר בתלם. יש כאלה שפונים לספורט, אחרים למחשבים, יש את אלה שמעדיפים אמנות יצירה או בישול וכאלה שבוחרים במוזיקה. החשיבות של מסגרת היא עצומה, מפני שבמסגרת הזו הילדים לומדים על ערכים, מקצועיות, ואפילו נחשפים לתכנים חדשים. בנוסף, הם מפתחים מיומנויות חשובות, שתוכלנה לעזור להם בהמשך, ולא רק בתחום שבו הם מתמקדים.

לנסות משהו חדש

בדרך כלל, ובמיוחד בגילאים הצעירים, ילדים מתנסים בחוגים רבים. מציאת החוג הנכון עשויה להיות משימה מאתגרת ולא פשוטה עבור ההורים (וגם עבור הילד), אך אם רוצים לפנות למשהו שפונה לכולם – אפשר כמובן לנסות את המוזיקה.

המוזיקה נוגעת בכולם, כולם אוהבים סגנונות שונים ומתחברים לזמרים כאלה ואחרים לפי העדפתם האישית, אך אין אדם שלא יכול ליהנות ממוזיקה בצורה זו או אחרת. לכן, גם הסיכויים של הילד ליהנות מלימוד על כלי נגינה כמו גיטרה הם גדולים מאד.

מיקום נכון

לא בכל מקום בארץ ישנן מסגרות מקצועיות ללימוד מוזיקה ולכן, כשמחפשים מורה לימוד גיטרה למתחילים בגדרה לצורך הדוגמה, מוצאים כמות לא גדולה של מורים, כאשר חלקם הם חובבנים ורק חלקם מקצוענים. כשפונים למורים הטובים והמקצוענים, נהנים ממענה שהוא הרבה יותר מחוג מוזיקה: מחוויה לימודית, מהנה וכזו המערבת במסגרתה חושים רבים. חשוב לדעת שאת השיעורים אפשר לקחת באופן פרטני, או בקבוצות – מה שמעניק שתורם אף הוא והופך את הלמידה עצמה לחווייתית יותר.

עוד בשפלה, כאשר מחפשים מורה לימוד גיטרה למתחילים ברחובות מגלים שבעיר המתפתחת יש אופציות רבות, אבל כמו בכל המקרים, חשוב לדעת להבדיל בין המקצוענים שנותנים ערך מוסף לבין החובבנים. חשוב לזכור שמורה טוב למוזיקה אשר לוקח ילד תחת חסותו צריך להוות גם דמות מחנך אשר נותן שיעורים במוסר עבודה, אידאולוגיה וחינוך למצוינות תוך כדי השימוש ביד שהיא אינה נוקשה במיוחד. על המורה להיות קשוב לתלמיד, אמפתי וגם מכיל. במקביל, להראות רצינות ולשמש כמקור מוסמך ללמידה מקצועית על הגיטרה, וקבלת הכלים הנדרשים למי שרואה את עצמו ממשיך ומתפתח, או אולי בוחר במסלול חובבני, כי נהנה מכך.

מעוניינים לשלוח את אחד הילדים לחוג לימוד גיטרה? רוצים אתם בעצמכם להגשים חלום של שנים וללמוד לפרוט עליה? סי מוסיקה, בית הספר למוסיקה ולנגינה, הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לפרטים על מסלולי הלימוד השונים ועל העלויות, צרו קשר בטלפון 08-9365355

רוצים ללמוד אצלנו? מלאו את הפרטים הבאים
דילוג לתוכן