ללמוד גיטרה חשמלית עם מורה מנוסה

רוב האנשים שפונים ללימודי גיטרה יעשו את זה כי הם תמיד חלמו לנגן, ביום מן הימים, בלהקת רוק. אין רוקנרול בלי גיטרה, לרבות גיטרה חשמלית, הרוקנרול הוא סגנון מוזיקלי שהתחיל בשנות החמישים והוא תקף עד היום. יש בו סולמות נגינה שהצליל ה- 3, ה-5 וה-7 יהיו נמוכים תמיד בחצי טון.

הרוק התחיל בשילוב של מוסיקת קאנטרי ובלוז ומתוכן התפצל והחל את דרכו הז'אנר האהוב – רוקנרול. הוא הושפע מעוד סגנונות, ממוסיקת הפופ והקלאסית ובעשור האחרון ניתן לזהות שיש לו השפעה גם ממוסיקת ההיפ הופ. גיטרה חשמלית, שהיא חלק אינטגרלי מסגנון הרוק, מביאה אתה הרבה סטייל ואופי ויש שיתחברו אליה עוד לפני הגיטרה הקלאסית או האקוסטית.

שיעורי גיטרה חשמלית                                                                                                 

כדי לנגן רוק יהיה תמיד צורך בגיטרה חשמלית, במרוצת השנים התווספו כלי מיתר נוספים ויש גם עוד דרכי הקלטה ואפקטים שז'אנר הרוק עושה בהם היום שימוש. מכאן בא גם המונח רוק שקט ורוק רועש, איטי, רך, שמח ועוד. מוזיקת הרוק מגוונת ומחברת בין מגוון של סגנונות- רוק קלאסי, רוק אלטרנטיבי, רוק מתקדם ורוק כבד ועוד. כל סגנון רוק יביא אתו טון מוסיקלי שונה ולכן המגוון הוא גדול ורחב, עד כי הוא מתרחק מאוד מהמקור שלו, הבלוז.

לימודי גיטרה קלאסית או חשמלית?                                                                                            

לפני שתתחילו ללמוד גיטרה חשמלית, מומלץ להתחיל בלמידה של גיטרה קלאסית. בלימודי גיטרה למתחילים תהיה לכם הכרות ראשונה עם הכלי, תלמדו את כל היסודות החשובים ורק לאחר מכן   יהיה נכון להמשיך ללימודי גיטרה חשמלית.

למה ללמוד גיטרה?                                                                                           

גיטרה לומדים כי רוצים, כל מי שמחפש מורה לגיטרה, מומלץ שיחפש מורה מיומן ומקצועי שהתנסה בלימודי גיטרה, שיש לו את הידע, הניסיון והסמכות ללמד. מדובר בכלי שתורם רבות לביטחון העצמי לתחושת הסיפוק והוא תחביב מעולה שמוביל להתעניינות בסגנונות מוסיקה קלאסיים והעמקה בכל מה שקשור לתחום המוסיקה והתרבות. לנגן זה זמן איכות אידיאלי, הוא תורם רבות לנפש ומעביר שעות איכות אצל כל נער מתבגר שמחפש להוציא פורקן ותמיד משפר את המצב רוח.

אוהבים את הצליל של גיטרה חשמלית? מחפשים מורה לגיטרה חשמלית? אצלנו ב סי מוסיקה תוכלו למצוא את מיטב המורים המנוסים צרו קשר עוד היו בטלפון –  08-9365355

רוצים ללמוד אצלנו? מלאו את הפרטים הבאים
דילוג לתוכן