מורה למוסיקה בגדרה

מוסיקה היא הרבה יותר מחיבור בין צלילים, מוסיקה היא שפה, היא דרך, כלי להעביר את הרגשות, המחשבות ולתת דרור לנפש, היא אפיק ליצירה, ויותר חשוב מכל, היא נועדה לכולם. עם הנגשה נכונה של המוסיקה, והתאמתה לכל תלמיד, צורך וסגנון, תוך הבנת צרכיו, ותרגול יכולתו, כל אחד יוכל למצוא וליצור את הנתיב המוסיקלי שלו. נקודת מוצא זו, היא המנחה בבחירת תכנית לימוד, המאפשרת מקצועיות לצד גמישות ומגוון לצד העמקה.

בעיון קצר, בקורות חייו של אלברט איינשטיין, ניתן ללמוד, שכאשר הגיע למבוי סתום בבניית נוסחאותיו, או בחשיבה על תזה פיזיקלית, הוא היה יוצא לאתנחתא קצרה ומנגן על כינורו, וכששב אל שולחן העבודה, מצא את פתרונו. לימודי נגינה, מהווים השקעה לחיים שלמים של הרחבת אופקים, והתבוננות על רבדים נוספים ועמוקים, המשלבים אינטליגנציה רגשית, אוזן וחוש להרמוניה, ובעיקר פיתוח הקשר בין 2 מספרות המח, אשר מפתחות אפיקים וחשיבה יצירתית ופורצת דרך.
מורה למוסיקה גדרה, ידע להתאים את המוסיקה ל"גובה העיניים" של התלמיד, להבין את נפשו, לקלוט את הפוטנציאל, ולעזור לו, יד ביד, להתפתח ואף ליהנות מעשיית נגינה, שירה וליווי לאורך שנים.

על מה לשים דגש בטרם בחירת בית ספר למוסיקה? ואילו צעדים יסייעו בהתמדה בלמידה?

גמישות ונגישות- אחת הדרכים להבטיח, שאכן תושג התמדה בלמידת המוסיקה, היא ביכולת הגמישות הגבוהה, שבית הספר מעניק, בין אם מדובר על מעבר בין קבוצות גיל, התנסות על מספר של כלים, ואולי הפרמטר המכריע ביותר, נגישות בית הספר. בית ספר, שמגיע על לבית התלמיד, או אשר מקיים שיעורים לקבוצות במרכז קהילתי קרוב לבית יוצר פתח להתמדה בהגעה לשיעורים ובתרגול.

למידה בקבוצה- למידה קבוצתית, היא למידה, שמעודדת ומדרבנת ומעניקה מוטיבציה, היא דרך לקבל התייחסות לגבי רמת ההתקדמות של היחיד יחד וביחס לקבוצה. הלמידה הנעשית בקבוצות, מסייעת גם למהססים ולביישנים, שבתלמידים להתנסות בחוויית נגינה ויצירה משותפת, שתפתח בהם גם תחושת ביטחון חברתי ושייכות. שיעורי נגינה בקבוצות ניתנים על כלי מיתר כמו גיטרות ויוקללה, כולל קבוצת לימוד למבוגרים, וכמו כן ניתנים שיעורים על האורגנית החשמלית.

שילוב של סגנונות שונים- מוסיקה, היא הרבה מעבר לנגינה, מוסיקה היא קול, וקול הוא שירה.
במסגרת בית ספר למוסיקה, ניתן ליהנות גם משיעורי פיתוח קול מקצועיים, אשר יאפשרו ליצור הפקות זמר ומוסיקה פרטיים וקהילתיים, ויעניקו את הבסיס והיסוד לשימוש נכון בכלי המיתר האנושיים שלנו, הלוא הם מיתרי הקול, באופן מיטבי ונכון, שישמור עליהם ויפתח את המנעד והביטוי האישיים לאורך שנים!

"סי המוסיקה" בית הספר המקצועי לנגינה ומוזיקה לרבות כלי מיתר, קלידים, תופים ופיתוח קול, אשר מגיעים עד לבית התלמיד, הלימודים מתקיימים לקבוצות ויחידים ולכל מי שרוצה ללמוד ולשמוח עם המוסיקה, ללא כל תנאי מוקדם! לפרטים נוספים ויצירת קשר: 08-9365355, 050-5881224 או דרך האתר

רוצים ללמוד אצלנו? מלאו את הפרטים הבאים
דילוג לתוכן